Se presentasjonen fra møtet: "Fremtidens Øyer - hvilke valg tar vi?"

2. og 3. september var det et åpent møte om Øyers fremtid. Fikk du ikke det med deg? Les presentasjonen.

Hvilke valg tas for kommunens beste? Kom og hør hva politikere og administrasjonen tenker om Øyers fremtid. Her ble kommuneplanens samfunnsdel for 2024-2028 presentert (PPTX, 15 MB)

Presentasjonen fra åpent møte

Fikk du ikke med deg disse møtene? Da kan det være nyttig å ta en titt på presentasjonen som ble vist.

Se presentasjonen for Øyer kommunes samfunssdel (PPTX, 15 MB)

Hva mener du?

Kom med innspill, delta i samtalen og hjelp oss med å forme fremtiden for Øyer. Send oss dine tanker eller innspill til postmottak@oyer.kommune.no, stikk innom Servicetorget eller send oss ditt innspill per post:

Øyer kommune
2637 Øyer

Kommuneplanens samfunnsdel

Har du innspill til kommuneplanens samfunnsdel for 2024-2028? Les høringen og kom med dine innspill.